niedziela, 10 kwietnia 2016

JAK W TANI SPOSÓB UZYSKAĆ EFEKT OMBRE? # HOW IS A CHEAP WAY TO GET RESULTS OMBRE?

Ombre na włosach to jak wiadomo przejście koloru zarówno z ciemniejszych od nasady po coraz jaśniejsze na końcach, jak również odwrotnie. Niektóre eksperymenty w tym kierunku kończą się jednak źle. Mam tu na myśli brak efektu przejścia, czyli rozjaśnianie jakby od linijki. Innym problemem jest minimalne, prawie niezauważalne rozjaśnianie (chyba, że taki efekt chcemy uzyskać). Kiedy idziemy do sprawdzonego salonu fryzjerskiego nie musimy się martwić o taką kolej rzeczy. Z kolei, jeśli chcemy zaoszczędzić trochę pieniędzy i zrobić ombre w domowych warunkach za pomocą zwykłego rozjaśniacza powinniśmy przestrzegać pewnych zasad:
 
1. Nigdy nie uzyskamy blond włosów na ciemnych włosach.  W tym celu musimy użyć rozjaśniacza.
2. Wskazane jest używanie rozjaśniacza o stężeniu 9%.
3. W celu ładnego przejścia koloru pozostaw rozjaśniacz na 10 min. na najodleglejszych partiach włosów i po tym czasie nałóż go wyżej.
4. Rozjaśniacz nakładaj nierównomiernie, żeby nie uzyskać efektu "jak od linijki". Możesz sobie pomóc stosując grzebień. 
5. Pamiętaj o dokładnym nakładaniu rozjaśniacza również na włosy znajdujące się w głębi pasm.
 

6. Przestrzegaj czasu podanego na opakowaniu.
7. Koniecznie po zmyciu rozjaśniacza nałóż na włosy dołączoną maskę.

Robiłam sobie ombre 2 razy. Za pierwszym razem użyłam wild ombré z Loréala. Kosztował ponad 30 zł. W zestawie mamy szczoteczkę do nakładania produktu, która ułatwia nam zadanie. Z efektu byłam zadowolona. Możecie zobaczyć go na poniższym zdjęciu:

Ombre hair is how to know color transition with both darker than base after getting lighter at the ends, as well as vice versa. Some of the experiments in this direction, however, the wrong end. I mean no transition effect, or brightening like a ruler. Another problem is minimal, almost imperceptible brightening (unless you want to get this effect). When we go to a proven salon we do not have to worry about the order of things. On the other hand, if you want to save some money and do ombre in home conditions using an ordinary brightener we should follow certain rules:

1. Never get blonde hair on dark hair. We need to use brightener.2. It is desirable to use a brightener concentration of 9%.3. In order to leave a nice color transition brightener for 10 minutes to the remotest parts of the hair and after that apply it higher.4. Apply brightener unevenly, not to get the effect "as the ruler." You can help yourself by using a comb.5. Remember the exact applying brightener also on the hair found in the depths of bands.6. Observe the time stated on the package.7. Necesary after washing hair after apply a brightener  apply the hair attached mask.I was makin 'ombre 2 times. The first time I used a wild Ombra from Loreal. It cost more than 30 PLN. The set have got brush to apply the product, which facilitates our task. I was happy with effects.






Niestety kilka tygodni po rozjaśnieniu włosy zaczęły mi się plątać. Dokładniej, problemy z rozczesywaniem dotyczyły dolnej, rozjaśnionej części włosów nawet przy rozczesywaniu TangleTeezerem. Musiałam je więc podciąć o kilka centymetrów. Po około 5-ciu miesiącach rozjaśnione włosy jakby wypłowiały, kolor był nijaki. Dodam tylko, że ombre robiłam na moim naturalnym kolorze włosów. Ostatnio postanowiłam odświeżyć ombre. Tym razem wpadłam na pomysł użycia zwykłego rozjaśniacza. Obejrzałam, więc filmiki na YT i stwierdziłam, że efekt dziewczynom wyszedł ok :) Może poza jedną dziewczyną, która za krótko trzymała rozjaśniacz.  Wybrałam się więc do sklepu i kupiłam ten oto rozjaśniacz:

Unfortunately, a few weeks after lightening the hair began to confuse. More specifically, combing problems related to the lower parts of hair brightened even when I comb hair by TangleTeezer. So I must to trim about a few centimeters. After about five months  hair like faded color it was unremarkable. I would add only, that I did ombre on my natural hair color. Recently I decided to refresh ombre. This time I had the idea to use ordinary brightener. I looked, so videos on YT and found that the effect of the girls came out ok :) Maybe except for one girl who briefly had a brightener on her hair. So I went to the store and I bought this here brightener:

Cena to 6,50 zł, a jego stężenie wynosi 9%.
Nałożyłam go najpierw na dolną partię włosów na około 6 min. .. szkoda, że nie na 10 min. myślę, że efekt byłby lepszy. Po tych około 6-ciu minutach nałożyłam go na kolejne fragmenty włosów znajdujące się wyżej.

                                          Zdjęcia przed i po:

The price is 6.50 PLN and the concentration is 9%.
I put it first on the lower part of hair for about 6 minutes. .. I wish there for 10 minutes. I think the effect would be better. After these about 6 mns put on it for next parts of the hair are higher.


The pictures before and after:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz